100 Anys d'Art Rupestre

Visualització de contingut web

Exposició divulgativa itinerant

En el Ermitorio Hospedería de Sant Pau, Albocácer (Castellón) se puede ver la exposición itinerante "100 Aniversario del Descubrimiento de las Pintura Rupestres de la Valltorta"

Amb motiu del centenari del descobriment, la Generalitat va organitzar l'exposició itinerant «100 anys del descobriment de les pintures rupestres de la Valltorta i Morella la Vella» que s'ha pogut veure a les localitats següents:

Les Coves de Vinromà: del 18 de febrer al 19 de març. Lloc: església vella.

Benassal: del 30 de març al 23 d'abril. Lloc: forn de Dalt.

Tírig: del 28 d'abril al 4 de juny. Lloc: Casa de la Cultura de Tírig.

Albocàsser: del 9 de juny al 9 de juliol. Lloc: hostatgeria de l'ermita de Sant Pau.

Vilar de Canes: del 14 de juliol al 15 d'agost. Lloc: Centre d'Interpretació de l'Oli.

Ares del Maestrat: del 18 d'agost al 17 de setembre. Lloc: sala de plens de l'Ajuntament.

Morella: del 22 de setembre al 22 d'octubre. Lloc: sala del Consell i del Justícia de l'Ajuntament de Morella.

Castelló de la Plana: del 23 d'octubre al 25 de novembre. Lloc: sala d'exposicions de la Direcció Territorial d'Educació, Investigació, Cultura i Esports de Castelló.

València: del 26 de novembre al 31 de desembre. Lloc: Centre Cultural del Carme.