EUDALD CARBONELL PASA PER LA VALLTORTA

Eudald Carbonell va visitar el museu de la Valltorta i la cova dels Cavalls ahir al mig dia aprofitant que venia a Castelló per fer una xerrada dins del cicle " En primera persona"a la Fundació Caixa Castelló. Cert que ja havia estat més vegades, però ens va confessar que li agrada força la Valltorta i tots els encants que té amagats.

Eudald Carbonell té un extens currículum: arqueòleg, paleontòleg, codirector del projecte Atapuerca, investigador del IPHES, premi Principe d'Asturies a la Investigació Científica pel seu assaig "Elogi del futur". Com es pot veure a la visita a la cova dels Cavalls va estar acompanyat del president de la Diputació, Javier Moliner, del vicepresident primer de la Diputació, Vicent Sales, de l'alcalde de Tírig, Juanjo Carreres, de dos representants de la Fundació Caixa Castelló i de la directora del parc cultural Valltorta-Gassulla.