REUNIÓ AMB EL DEPARTAMENT DE PREHISTÒRIA I ARQUEOLOGIA DE LA UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE MADRID

El mes passat, la directora del Parc Cultural Valltorta- Gassulla, Pilar Vidal, es va reunir amb els professors Juan José Blánquez i Lourdes Roldán del Departament de Prehistòria i Arqueologia de la Universitat Autonòma de Madrid. A la reunió  van assistir també Juan Gómez, net de l'arqueòleg Juan Cabré i Daniel Cruz, soci d' Amics de la Valltorta. El principal motiu de la visita va ser mirar els calcs que Juan Cabré va dibuixar de la Valltorta i que estan dipositats al Centre de Documentació Arqueològica i del Patrimoni.