Benvinguts i benvingudes a la secció on podràs descobrir les publicacions que realitzem al museu

Activitats

Jornades acadèmiques: 100 anys d'art rupestre a Castelló: la Valltorta - Morella la Vella

Durant tot l'any 2017 es commemoren els 100 anys del descobriment de les primeres pintures del parc de la Valltorta i de Morella la Vella. Des de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport hem programat una sèrie d'activitats per tal de celebrar l'efemèrides i per a recuperar l'esperit inicial pel qual es va erigir el Museu de la Valltorta. Entre aquestes es troba la celebració d'unes jornades commemoratives a la Universitat Jaume I els dies 29 i 30 de setembre i 1 d'octubre. Aquest acte té com a objectiu mostrar al públic interessat els resultats dels treballs d'àmbit acadèmic realitzats a la Valltorta i Morella la Vella, i analitzar les aportacions d'aquests treballs a la història de la investigació provincial, peninsular i mediterrània.

DATA I EMPLAÇAMENT

Lloc: Aula Magna de la Facultat de Ciències Humanes de la Universitat Jaume I de Castelló

Capacitat: 174 persones

Programació